لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

جاذبه های کشور چین

کشور چین از قدیمی ترین تمدن های جهان می باشد . که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که باعث شده گردشگران تور چین  رو به افزایش باشد . از جاذبه های چین شهر ممنوعه معروف ، دیوار بزرگ و ارتش تراکوتا و….نام دارند. کشور چین دارای جاذبه های بسیاری می باشد که در یک بار سفر دیدن این همه جاذبه با هم غیر ممکن است .  چنتا از مهم تریم جاذبه های این کشور را برای شم معرفی می کنیم.   افق مرئی پودونگ منطقه ای است در شانگ های و در کنار رودخانه هوانگ پو که مرکز تجاری چین می باشد که دارای آسمان خراش های سر به فلک کشیده و مدرنی است.که مهم ترین آنها شامل برج مروارید شرقی، مرکز تجاری جهانی شانگهای، ساختمان جین مائو و برج شانگهای می باشد. غار موگای ،  بودای غول پیکر لشانو
جاذبه های گردشگری چین

تور گوانجو نوروز

اگر برای نوروز 97 خود تصمیم نگرفته اید تور گوانجو نوروز 97 را پیشنهاد می کنیم . چرا که در گوانجو می توانید از طبیعت لذت برده و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم شرق بیشتر آشنا شوید . گوانجو قلب اقتصادی کشور چین است  و دارای اثار باستانی فراوانی است که شما را به زمان امپراطوری های گذشته می برد.  تور گوانجو بهار گزینه ی مناسبی می باشد چرا که آب و هوای گوانجو در این فصل مطلوب است. این شهر در کنار رودخانه مروارید به مرور زمان پیشرفت کرده که در واقع دارای طبیعت زیبا  منحصر به فردی می باشد این جاذبه های گردشگری همه با هم باعث شده مسافران تور گوانجو هر ساله افزایش یابند. لازم به ذکر است قبل از سفر با تور چین نسبت به اخذ ویزا و پاسپورت اقدام کنید.

تور گوانجو نوروز 97

توصیه های بهداشتی چین

قبل از سفر به چین  بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید تا با اطمینان خاطر و آکاهی به این کشور سفر کنید.در کشور چین خدمات پزشکی از طریق بیمارستان های عمومی و کلینیک های پزشکی به مردم ارائه می شود. که به گردشگران تور چین توصیه می کنیم حتما بیمه ی مسافرتی تهیه کنند که تمام هزینه های پزشکی بسیاری از بیمارستان ها در چین را پوشش می دهد.  در برخی از بیمارستان های خصوصی قبل از درمان تمام هزینه ها را از بیمار دریافت می کنند. بیمارستان های عمومی و محلی مقرون به صرفه تر از بیمارستان های خصوصی چین است. در زمان رفتن به بیمارستان فردی را که زبان چینی ان مطلوب است با خود ببرید.

بهترین مراکز خرید در گوانجو

گوانجو از مهم ترین مراکز داد و ستد چین می باشد و کالاهای لوکس و متنوع با کیفیت و مقرون به صرفه ای در مراکز خرید گوانجو به فروش می رسد. یکی از اهداف گردشگران تور چین خرید از فروشگاه های گوانجو می باشد. در این بخش بهترین مراکز خرید گوانجو را معرفی می کنیم تا در سفر به این شهر بتوانید از بهترین جاها با مناسب ترین قیمت ها و با کیفیت ترین کالاها خرید کنید.

مرکز خرید تی مال ،  مرکز خرید چاینا پلازا ، مرکز خرید گراندویو مال .


مراکز خرید گوانجو چین


آب و هوا در کیش

بسیاری از گردشگران به اب و هوای محلی که می خواهند به آن سفر کنند توجه دارند . تا اگر اب و هوای مساعدی داشت به ان منطقه سفر کنند. شرکت کنندگان تور کیش نیز مستثنی نبوده و با توجه به آب و هوای کیش خود را برای سفر آماده می کنند . جزیره کیش در جنوب ایران در منطقه ای گرم و خشک واقع شده و به مانند دیگر شهرهای موجود در این منطقه تابستان هایی گرم و طولانی مدت و زمستان هایی کوتاه مدت و ملایم دارد . آب و هوای کیش تحت تاثیر آب و هوای بیابانی می باشد . باراش باران نیز در این جزیره کم صورت می گیرد.