لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

پرندگان بی نظیر دنیا را در باغ پرندگان کیش ببینید

 

[caption id="attachment_28274" align="aligncenter" width="600"]پرندگان بی نظیر دنیا را در باغ پرندگان کیش ببینید پرندگان بی نظیر دنیا را در باغ پرندگان کیش ببینید[/caption]

باغ پرندگان از سال 1380 کار خود را شروع کرد و در حال حاضر 57 گونه پرنده را به نمایش گذاشته است . هر سال گردشگران فراوانی از این باغ دیدن می کنند . این باغ از دو بخش تشکیل شده است . بخش اول دارای مسیری زیبا و سرسبز می باشد که که قفس های پرندگان در اطاف آن قرار گرفته اند . بر روی قفس هر پرنده توضیحات جامعی در مورد محل زندگی ، تغذیه و ویژگی های هر پرنده وجود دارد . و اگر گردشگران در مورد پرنده ای کنجکاو شدندند می توانند اطلاعات مفیدی را از آن به دست بیاورند . بخش دوم این باغ را پرندگانی تشکیل می دهند که آزادانه پرواز می کنند .و زیبایی چند برابر را به باغ بخشیده اند .

[caption id="attachment_28273" align="aligncenter" width="600"]پرندگان بی نظیر دنیا را در باغ پرندگان کیش ببینید پرندگان بی نظیر دنیا را در باغ پرندگان کیش ببینید[/caption]

پرندگان موجود در این باغ از تمام نقاط دنیا جمع آوری شده اند . اکثر انها از قاره های آسیا ، آفریقا و آمریکا به این باغ آورده شده اند . پرنده هایی مانند فلامینگوها، پلیکان‌های پاخاکستری و سفید، درنای تاج‌دار، قوها ،  لک‌لک‌ها ، طاووس‌ها، انواع طوطی‌های سبز، کاسکو، کاکاتوآلبا، ماکائو، قرقاول چینی، پنگوئن‌های پا سیاه، توکان و مرغ شاخ‌دار در این باغ زندگی می کنند که برای گردشگران بسیار جذاب می باشد .

[caption id="attachment_28272" align="aligncenter" width="600"]پرندگان بی نظیر دنیا را در باغ پرندگان کیش ببینید پرندگان بی نظیر دنیا را در باغ پرندگان کیش ببینید[/caption]

علاه بر پرندگان مختلف در این باغ تمساح ، گاندو ، آهو و میمون نیز زندگی می کنند . در سفر به کیش حتما به این باغ سر بزنید و با گونه های کم نظیر و زیبایی از پرندگان دنیا آشنا شوید .

میوه های خوشمزه عجیب مالزی

دراگون فروت

علاوه بر ظاهر زیبا بسیار خوش طعم نیز می باشد . پوست این نوع میوه خوردنی نمی باشد و هر چه دراگون قرمز تر باشد رسیده تر است . دونه های سیاه داخل میوه قابل خوردن می باشد و دراگون میوه ی درخت کاکتوس است که نام دیگر آن میوه ی درخت اژدها می باشد . طعم این میوه شبیه به طعم کیوی می باشد که شربت آن نیز وجود دارد  .

دراگون فروت
دراگون فروت

دریان

این نوع میوه ی استوایی بوی بسیار بدی دارد و به بوی جهنم مشهور است نگهداری این میوه در هتل ها و یا داخل تاکسی ها ممنوع شده است . اما گوشت سفید داخل این میوه بسیار خوش طعم می باشد .

دریان
دریان

دوکانگ یا میوه چشم گربه ای

رنگ این میوه قهوه ای مایل به زرد است . و اندازه ی دانه های انگور را دارد . این میوه ابدار و خوشمزه می باشد. شاید در هنگام جویدن این میوه دهانتان تلخ شود . این میوه طعم ترش و شیرین دارد .

دوکانگ یا میوه چشم گربه ای
دوکانگ یا میوه چشم گربه ای

جک فروت

میوه ی معروفی نمی باشد . و بسیار بزرگ است اندازه ی آن حدود 90 سانتی متر در 50 سانتی متر می باشد . و حدود 35 کیلو وزن دارد . این میوه عموما در کنار جاده ها به فروش میرسه . گردشگران جک را با دریان اشتباه می گیرند . چرا که هم شبیه به ان است و هم بوی بدی دارد .

جک فروت
جک فروت


انبه (منگو)

این میوه پادشاه میوه های استوایی می باشد که دارای 2 رنگ زرد و سبز است . . نگ سبز این میوه شیرین تر و ابدار تر است . انبه سرشار از ویتامین آ می باشد . محققان بر این باورند که این میوه می تواند خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را در انسان کاهش دهد. این نوع میوه برای جلوگیری از سرماخوردگی نیز بسیار مناسب است . منگو را می توانید به شکل خام یا پخته استفاده کنید .

انبه (منگو)
انبه (منگو)

منگوستین

این میوه همانند دریان از میوه های بومی مالزی می باشد و اندازه ی یک توپ تنیس است . بسیاری از مردم اعتقاد دارند که منگوستین بهترین میوه ی گرمسیری در دنیا می باشد . بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی این میوه محققان متوجه شده اند که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و باعث ارتقاء سطح ایمنی بدن می شود و در مبارزه با بیماری سرطان بسیار خوب عمل می کند .

منگوستین
منگوستین

پاپایا

یکی از معروف ترین میوه های استوایی پاپایا می باشد . که داروهای فراوانی برای پوست ، معده ، روده و ... از آن تهیه می شود . همه ی قسمت های این میوه ارزش دارویی دارد . این میوه در سمت جنوب ایران نیز پیدا می شود و به آن خربزه درختی می گویند . رنگ این میوه نارنجی پررنگ می باشد و طعم شیرینی دارد . این میوه در خوانواده خربزه و هندوانه قرار می گیرد.

پاپایا
پاپایا

آناناس

این میوه در مالزی بسیار فراوان است و دارای آنزیمی می باشد که به هضم پروتئین کمک می کند .این میوه سرشار از ویتانین آ و ث  می باشد . شکر های طبیعی در آناناس منبع خوبی برای انرژی است . خوردن ای ن میوه به رفع یبوثت ، فشار خون بالا ، کرم های روده و حالت تهوع کمک می کند .

آناناس
آناناس

پاملو

این میوه در چندان مشهر نمی باشد . از میوه های استوایی است که اندازه ی توپ فوتبال دارد . و طعمی شبیه به گریپفروت دارد.

پاملو
پاملو

رامبوتان

رامبوتان به معنی میوه ی مودار می باشد . این میوه دارای موهایی به رنگ قرمز و زرد می باشد . به اندازه ی تخم مرغ می باشد و درون آن سفید و آبدار و شیرین است .

رامبوتان
رامبوتان

استارفروت

این میوه به رنگ سبز و زرد می باشد که ظاهر آن شبیه به ستاره است . این میوه بسیار ابدار خوشمزه و ارزان می باشد . این میوه در واقع در کشور سریلانکا بوده و به کشورهای دیگر آورده شده . این میوه دارای رنگ ها  و طعم های مختلفی می باشد . طعم ترش و شیرین دارد و دارای ویتامین های آ ، سی و فیبر می باشد . به تازگی این میوه در بین آمریکایی ها و کانادایی ها رواج پیدا کرده است .

استارفروت
استارفروت

آوکادو

آوکادو میوه نمی باشد بلکه نوعی سبزی سرشار اط مواد نغذی است . این سبزی را باید خام خود چرا که بعد از پختن تلخ می شود . این میوه شبیه به گردو نرسیده می باشد .

آوکادو
آوکادو


تور چین آبان 97

تور چین آبان 97
تور چین آبان 97

در سفر با تور چین این جاذبه ها را از دست ندهید .از جمله مهم ترین جاذبه های کشور چین شامل شهر ممنوعه پکن ، قصر تابستانی پکن ، معبد اسمانی پکن ، دیوار چین ، میدان تیان آن من ‏ ‏‏ ‏‏‎، آرامگاه یا معبد مینگ ‏‏ ‏‎، پارک‎ Beihai‏ ‏‏ ‏‎ ، معبد لاما ‏‏ ‏، مجلس ملی چین‏ ‏‏ ‏‎، موزه ملی چین ‏‏‏ ‏‎، پل مارکوپلو پکن ، معبد زنگ بزرگ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‎، معبد‎ Fayuan‎‏‏‎،پارک المپیک ‏‎ ، بنای کهکشان سوهو‎ ‎‏ ‏‏ ‏‎، مرکز ملی هنرهای نمایشی ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‎‏ ‏، آکواریوم هیانگ گان پکن ‏‏ ‏‏‎، مجسمه بودا ی غول پیکر لشان در چین ‏‏ ‏‏ ‏‏‎، کارخانه ابریشم ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏‎‏، دی باند‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏‎‏، معبد جاد بودا‏‏‎ ،‏ باغ یویوان ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏‎‏، برج مخابراتی ‏‏‏‎‏، موزه تاریخ شهرداری شانگهای ‏‎‏، خیابان نانجینگ شانگهای ‏ ‏‎‏و ... می باشد.

قیمت تور چین آبان 97 : قیمت تور چین به نوسانات قیمت ارز ، تعداد شبهای اقامت ، درجه هتل ، خدمات تور و ... بستگی دارد . همچنین قیمت تورهای ترکیبی چین مانند تور شانگهای گوانجو  نسبت به تور یک شهر مانند تور پکن یا تور شانگهای گران تر است .

خدمات تور چین آبان 97 : تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ویزای گروهی، ترانسفر فرودگاهی ،ترانسفر گشتی، صبحانه بوفه، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت و ....

آب و هوای چین آبان 97 : در فصل پاییز این کشور دارای آب و هوای خنک و بارانی است .

تور چین آبان 97

هتلدرجهتاریخقیمتخدمات
marco polo parkside beijing[star-5]تیرتماس بگیریدگشت متنوع با نهار
crowne plaza fudanshanghai[star-5]تیرتماس بگیریدگشت متنوع با نهار
wanda vista beijing[star-5]تیرتماس بگیریدگشت متنوع با نهار
goethe hotel hangzhou[star-5]تیرتماس بگیریدگشت متنوع با نهار

grand trustel puple mountain

[star-5]تیرتماس بگیریدگشت متنوع با نهار
the dragonhotel hangzhou[star-5]تیرتماس بگیریدگشت متنوع با نهار


برج کانتون گوانجو نماد پویایی شهر

برج کانتون گوانجو نماد پویایی شهر
برج کانتون گوانجو نماد پویایی شهر

تقریبا تمام برج های جهان ساختار مردانه دارند اما معماران تلاش کرده اند تا برج کانتون را با ویژگی های زنانه بسازند . ویژگی هایی مانند ظرافت ، پیچیدگی ، انحنا و شفافیت . معماران تلاش کرده اند تا این برج را با ویژگی های انسانی بسازند تا باعث پویایی شهر گوانجو شود . به همین خاطر لقب برج کمر باریک به این برج داده اند . در سال 2009 ساخت برج کانتون به پایان رسید . و در سال 2010 افتتاح شد . برج کانتون ازمعروف ترین و مهم ترین جاذبه های گوانجو می باشد .
این برج دارای لامپ های لیزری می باشد که از برجسته ترین ویژگی های آن است . این لامپ ها هر شب زیبایی خیره کننده ای به این برج می بخشد و با رنگ های گوناگون آن را از یکنواختی در می اورد . چراغ های این برج زیبا از ساعت 11 تا 7:30 شب در تابستان روشن می شوند . و از ساعت 11 تا 6 صبح در فصل زمستان روشن می شوند .

برج کانتون گوانجو نماد پویایی شهر
برج کانتون گوانجو نماد پویایی شهر

یکی دیگر از ویژگی های مهیج این برج امکان راه رفتن روی بدنه برج می باشد . که در طبقه های 33 تا 66 امکان پذیر است . علاوه بر این از عرشه دریابانی برج کانتون که ارتفاع آن 488 متر می باشد تماشای شهر زیبای گوانجو بسیار لذت بخش و خیره کننده می باشد . ناگفته نماند که این برج دارای بلندترین چرخ و فلک جهان می باشد .

هتل چاینا ورد بای شانگری لا

اتاق های هتل دارای امکانات منحصر به فرد و عالی می باشد و همچنین چشم اندازی از شهر پکن از اتاق ها مشخص است . رستوران های هتل غذاهای بسیار باکیفیت را ارائه می دهند و با پخش موسیقی زنده فضای دلنشینی را ایجاد می کند. رستوران Aria غذاهای اروپایی سرو می کند و در کاخ تابستانی غذاهای  کنتونی و Huaiyang سرو می شود .  مهمانان می توانند از استخر و باشگاه مجهز هتل که دیوار های شیشه ای دارند استفاده کنند. همچنین خدمات ماساژ نیز ارائه می شود .

[caption id="attachment_28051" align="aligncenter" width="600"]هتل چاینا ورد بای شانگری لا هتل چاینا ورد بای شانگری لا[/caption] [caption id="attachment_28050" align="aligncenter" width="600"]هتل چاینا ورد بای شانگری لا هتل چاینا ورد بای شانگری لا[/caption] [caption id="attachment_28049" align="aligncenter" width="600"]هتل چاینا ورد بای شانگری لا هتل چاینا ورد بای شانگری لا[/caption]