لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

معرفی رستوران های حلال شانگهای چین

در کشور چین رستوران های ایرانی و حلال فراوانی وجود دارد که علاوه بر طبخ غذاهای ایرانی فارسی نیز صحبت می کنند. مردم ایران ذائقه ی متفاوتی با مردم چین دارند و بسیاری از انها غذاهای چینی را نمی خورند و در سفر به چین به رستوران های ایرانی می روند لازم به ذکر است که تا قبل از ساعت 6 به این رستوران ها روید.

رستوران خیام شانگهای

این رستوران که در منطقه ی پودنگ قرار دارد علاوه بر غذاهای ایرانی حلال غذاهای چینی حلال نیز سرو می کند. این رستوران دارای انواع غذاهای اصیل ایرانی می باشد که مقصدی عالی برای صرف غذا برای گردشگران تور شانگهای می باشد. همه ی غذاهایی که در منوی این رستوران وجود دارد حلال است .


رستوران Yini Xinjiang Flavor شانگهای

در این رستوران غذاها از با کیفیت ترین مواد اولیه به روش حلال تهیه می شوند که انواع غذاهای اسلامی را سرو می کنند . از معروف ترین غذاهای این رستوران می توان به کباب شیشلیک و کاسه مرغ پخته اشاره کرد . در منطقه ی Hongkou و در خیابان Dongjiangwan واقع شده .

[caption id="attachment_12468" align="aligncenter" width="600"]رستوران های حلال در شانگهای چین رستوران های حلال در شانگهای چین[/caption]

رستوران Yershari شانگهای

رستوران های زنجیره ای Yershari از شهرت بالایی در چین برخوردارند چرا که علاوه بر اینکه غذاهای حلال طبخ می کنند کیفیت غذاها بالا می باشد و خدمات وبژه ای به مهمانان ارائه داده می شود. این رستوران را می توانید در اکثر مکان های شلوغ شانگهای پیدا کنید. از خدمات این رستوران می توان کفت که میوه های فصل را همراه با غذا برای مهمانان می آورد .

[caption id="attachment_12470" align="aligncenter" width="600"]معرفی رستوران های حلال در شانگهای چین معرفی رستوران های حلال در شانگهای چین[/caption]

رستوران GGJ شانگهای

در این رسوران غذاهایی چینی حلال که با ذائقه ی ایرانیان مطابقت دارد سرو می شود . غذاهای معروف این رستوران egusi غذایی تهیه شده از دانه های کدو و ramen with beef غذایی تهیه شده از گوشت گاو و نودل می باشد که پیشنهاد می دهیم حتما آنها را امتحان کنید. رستوران GGJ در منطقه Huangpu و خیابان Zhenjiang Middle70  واقع شده است.

[caption id="attachment_12467" align="aligncenter" width="600"]در چین چه بخوریم در چین چه بخوریم[/caption]

در چه فصلی به جزیره کیش سفر کنیم بهتر است

جزیره ی کیش دارای اب و هوای گرم و مرطوب است که تحت تاثیر اب و هوای بیابانی قرار دارد . بهترین زمان سفر به کیش ماه های دی اسفند و فروردین می باشد. که هوا مطبوع است.  در فصل تابستان هوا ی جزیره بسیار گرم است و رطوبت به 100% می رسد.

در روزهای غیر تعطیل قیمت تورهای کیش وتفریحات کیش کاهش می یابد . در عید نوروز هم قیمت تورهای کیش و هم تفریحات کیش افزایش می یابد. اگر تمایل دارید به کیش سفر کنید و کمتر هزینه کنید باید فصل تابستان را انتخاب کنید و در روزهای غیر تعطیل به این جزیره سفر کنید. در این فصل آنقدر هوا گرم است که روزها نمی توانید بیرون بروید و از تفریحات آبی استفاده کنید . اما جشنواره تابستانی کیش در این فصل برگزار می شود که برنامه های سرگرم کننده ی فراوانی برای گردشگران ایجاد کرده اند. سفر به جزیره ی کیش از تهران هوایی حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می برد. که زمان کمی است. در این جزیره بارندگی بسیار کم می باشد در فصل زمستان گاهی اوقات به صورت سیلابی باران می بارد.

[caption id="attachment_17894" align="aligncenter" width="600"]در چه فصلی به کیش سفر کنیم بهتر است در چه فصلی به کیش سفر کنیم بهتر است[/caption]

تور مالزی سنگاپور نوروز 97

خدمات تور مالزی سنگاپور :

  • پرواز ماهان
  • ویزای سنگاپور
  • اقامت با صبحانه
  • راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر زمینی کوالا / سنگاپور / کوالا( 5 ساعت )
  • هر اتاق یک عدد سیم کارت
  • بیمه مسافرتی
  • یک گشت نیم روز در کوالا با نهار
  • گشت نیم روز در سنگاپور

نکات مهم :

جهت رزرو 50% مبلغ تور به عنواع پیش پرداخت دریافت می گردد. ضمن اینکه کلیه تورها می بایست تا تاریخ 1 اسفند تسویه کامل گردد.

نرخ تور کودک زیر 2 سال 750,000 تومان بدون کمیسیون می باشد .

هر مسافر به تعداد شبهای اقامت دارای صبحانه می باشد و به نفر سوم تخت اضافه سفری به نرخ دو تخته تعلق می گیرد.

کنترول گذرنامه مسافر از جهت اعتبار (حداقل 6 ماه ) به عهده آژانس می باشد.

پرواز ماهان و هتل گارانتی بوده و بعد از رزرو غیر قابل استرداد و کنسلی می باشد.

در صورت عدم صدور ویزا از طرف اداره مهاجرت کشور سنگاپور ، مسئولیتی به عهده این شرکت نمی باشد و مسافر موظف به پرداخت هزینه ها می باشد .

نرخ هتل های پکیج فاقد هزینه مالیات جهانگردی اداره توریست مالزی می باشد و می بایست بابت هر شب اتاق در هتل های 3 ستاره مبلغ 5 ، هتل های 4 ستاره مبلغ 10 ، و هتل های 5 ستاره مبلغ 20 رینگت توسط مسافر در محل پرداخت گردد.

پاسخ به سوالات شما در سفر به جزیره کیش

قبل از اینکه وسایل را جمع کنیم از وسایل که می خواهیم همراه خود ببریم لیست تهیه می کنیم. در بردن مدرک شناسایی خود دقت کنید . از ترمینال های 2 و 4 به کیش پرواز صورت می گیرد.  برای انتخاب هتل با سلیقه ی خود می توانید امکانات و خدمات هتل هایی که در سایت لذت سفر نوشته شده را با هم مقایسه کنید و به نظرات مسافران که برای هتل ها نوشته اند توجه کنید . در تور های مختلف خدمات نیز متفاوت می باشد به طور کلی بلیط رفت و برگشت ، اقامت در هتل ، استقبال فرودگاهی ، و صبحانه رایگان می باشد. هزینه ی راهنمای تور و همچنین گردش جدا می باشد .

پاسخ به سوالات شما در سفر به کیش

جاذبه ها در گوانجو

رودخانه‌ی پرل

یکی از جاذبه های گوانجو رودخانه پرل است که اکثر گردشگران تور کوانجو از آن دیدن می کنند. این رودخانه در زمان های قدیم به دریای پرل شهرت داشته و بیش از 2 هزار کیلومتر طول و دو هزار متر هم پهنا داشته که امروزه پهنای آن صدو هشتاد متر شده است.10 پل روی این رودخانه ساخته شده و در کنار این روودخانه ساختمان ها و اسمان خراش ها هتل ها و رستوران های فراوانی ساخته شده است. و شب ها با نور افشانی زیبا خودنمایی می کند نیمه شب ها کنار این رودخانه زیبا پر از توریست می باشد.

[caption id="attachment_2375" align="aligncenter" width="600"]جاذبه های توریستی گوانجو جاذبه های توریستی گوانجو[/caption]

معبد گوانگژیائو

این معبد مخصوص زن های بودایی می باشد که بارها در آتش سوخته و ساختمان امروزی ان برای قرن 19 میلادی می باشد. در این معبد راهبان بسیاری هستند که با لباس نارنجی دیده می شوند.

 

معبد شش درخت انجیر

در زمان پادشاهی سلطان لیانگ در سال 573 این معبد بودایی ساخته شد .ابتدا نام این معبد یوژوئانگیان بوده اما به دلیل وجود 6 درخت انجیر در نزدیکی این معبد نویسنده ای نام آن را به معبد 6 درخت انجیر نام برده است. همچنین این معبد بعد از اتش سوزی 1373 بازسازی شده است.

[caption id="attachment_2377" align="aligncenter" width="600"]جاذبه های گوانگجو جاذبه های گوانگجو[/caption]

پارک یوکزیو

بزرگترین پارک کوانجو که در مرکز شهر قرار دارد پارک یوکزیو است.که وسعتت آن 860000 متر مربع می باشد. که دارای 3 دریاچه مصنوعی و 7 تپه می باشد. همچنین کوه یوکزیو در این پارک می باشد. مجسمه‌های سنگی پنج رام ، آب‌نماهای زیبا ، برج زنهای و دیوار عصر مینگ از دیگر جاذبه های این پارک است. این پارک آمیزه ای از فرهنگ باستانی و صنعت گردشگری می باشد.

[caption id="attachment_2371" align="aligncenter" width="600"]دیدنی های گوانجو دیدنی های گوانجو[/caption]

جزیره‌ی شامیان

جزیره شامیان جزیره ی تاریخی است که در زمان سانگ کینگ نقشی موثردر تجارت خارجی داشته . که دارای 150 عمارت تاریخی می باشد که 42 ساختمان آن به سبک گوتیک ف باروک و نئوکلاسیک ساخته شده است. و از مهم ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می رود.

[caption id="attachment_2372" align="aligncenter" width="600"]جاذبه های دیدنی گوانجو جاذبه های دیدنی گوانجو[/caption]

کوهستان ابر سفید

یکی از معروف ترین دیدنی های طبیعی شهر گوانجو است.بعد از بارش باران و با تابیدن آفتاب حلقه هایی از ابر سفید این کوهستان را می پوشاند که بسیار زیبا و دیدنی است. در این کوهستان 6 پارک و دره ی تفریحی قرار دارد.

[caption id="attachment_2373" align="aligncenter" width="600"]جاذبه های گردشگری گوانجو چین جاذبه های گردشگری گوانجو چین[/caption]