لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

در چه فصلی به جزیره کیش سفر کنیم بهتر است

جزیره ی کیش دارای اب و هوای گرم و مرطوب است که تحت تاثیر اب و هوای بیابانی قرار دارد . بهترین زمان سفر به کیش ماه های دی اسفند و فروردین می باشد. که هوا مطبوع است.  در فصل تابستان هوا ی جزیره بسیار گرم است و رطوبت به 100% می رسد.

در روزهای غیر تعطیل قیمت تورهای کیش وتفریحات کیش کاهش می یابد . در عید نوروز هم قیمت تورهای کیش و هم تفریحات کیش افزایش می یابد. اگر تمایل دارید به کیش سفر کنید و کمتر هزینه کنید باید فصل تابستان را انتخاب کنید و در روزهای غیر تعطیل به این جزیره سفر کنید. در این فصل آنقدر هوا گرم است که روزها نمی توانید بیرون بروید و از تفریحات آبی استفاده کنید . اما جشنواره تابستانی کیش در این فصل برگزار می شود که برنامه های سرگرم کننده ی فراوانی برای گردشگران ایجاد کرده اند. سفر به جزیره ی کیش از تهران هوایی حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می برد. که زمان کمی است. در این جزیره بارندگی بسیار کم می باشد در فصل زمستان گاهی اوقات به صورت سیلابی باران می بارد.

[caption id="attachment_17894" align="aligncenter" width="600"]در چه فصلی به کیش سفر کنیم بهتر است در چه فصلی به کیش سفر کنیم بهتر است[/caption]
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.