لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

تور شانگهای پاییز 97

تور شانگهای پاییز 97
تور شانگهای پاییز 97

مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر میدان رن‌مین و موزه شانگهای ، منطقه پودونگ و برج جین‌مائو ، اسکله و بلوار باند ، باغ یویوان ، برج مروارید شرقی ، معبد جید بودا و ... می باشد . در این شهر پر جنب و جوش هتل ها ، مراکز خرید و تفریحات متنوعی نیز وجود دارد که هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. لازم به ذکر است که شانگهای یکی از مقاصد توریستی مهم دنیاست .

قیمت تور شانگهای پاییز 97 : قیمت تور شانگهای به قیمت ارز ، تعداد شبهای اقامت ، درجه هتل ، قیمت بلیط هواپیما ، خدمات تور و ... بستگی دارد .

آب و هوای شانگهای پاییز : این شهر دارای آب و هوای مرطوب و استوایی است . و در اکثر موارد هوا ابری می باشد .

خدمات تور شانگهای : تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ویزای گروهی، ترانسفر فرودگاهی ،ترانسفر گشتی، صبحانه بوفه، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت.

تور شانگهای پاییز 97

اطلاعات هتلدرجهمدت اقامتقیمتپرواز
crowne plaza fudan shanghai[star-5]۸شبتماس بگیریدماهان
crowne plaza fudanshanghai[star-5]۸شبتماس بگیریدماهان
regal international east asia[star-5]۸شبتماس بگیریدماهان
grand mercure century park[star-5]۸شبتماس بگیریدماهان


تور کوالالامپور در پاییز 97

تور کوالالامپور پاییز 97
تور کوالالامپور پاییز 97

کوالالامپور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد از طبیعت منحصر به فرد و زیبا گرفته تا تفریحات هیجان انگیز و فراوان در سفر با تور کوالالامپور رویاهایتان به واقعیت می پیوندد و برای هر سلیقه ای مناسب است . از مهم ترین جاذبه های کوالالامپور برج‌های دوقلوی پتروناس ، موزه ملی مالزی ،برج کی ال، بوکیت بینتانگ، بازار مرکزی، غار میمونها ،شهر آبی سان وی لاگون، پارک پروانه کوالالامپور،  آکواریوم کوالالامپور  ومحله چینی ها  می باشد.

قیمت تور کوالالامپور پاییز 97 : قیمت تور کوالالامپور به قیمت ارز ، خدمات تور ، تعداد شبهای اقامت ، درجه هتل ، قیمت بلیط هواپیما و ... بستگی دارد.

خدمات تور کوالالامپور : پرواز رفت و برگشت ، گشت های شهری متنوع با تورلیدر فارسی زبان در شهر کوالالامپور ، بیمه مسافرتی ،ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه کوالالامپور ، هتل متنوع در کوالالامپور با خدمات مختلف.

آب و هوای کوالالامپور پاییز : شهر کوالالامپور دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشد که در تمام طول سال تغییر چندانی نمی کند.

تور کوالالامپور پاییز 97

اطلاعات هتلدرجهقیمت دو تختهمدت اقامتنوع پرواز
WIRA[star-3]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
SANI[star-3]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
FLAMINGO[star-3]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
MAY TOWER[star-3]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
QUALITY[star-4]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
ROYAL BINTANG[star-4]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
CORUSE[star-4]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
CONCORD[star-4]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
IMPIANA[star-4]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
SANWAY PATRA[star-5]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
BERJAYA TIMSE SQURE[star-5]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان
ROYAL CHULAN[star-5]تماس بگیرید7 شب 8 روزماهان


زندگی در جزیره کیش

این جزیره حدود 18 متر تا بندر گرزه خلیج فارس فاصله دارد. و در تنگه هرمز قرار گرفته است . کیش یکی از شهرستان های استان هرمزگان محسوب می شود. سطح جزیره کیش صاف می باشد و کوه و تپه در آن وجود ندارد. کیش جزو 4 منطقه در دنیا می باشد که سطح اکسیژن خالص آن از دیگر نقاط بیشتر است . به همین دلیل زندگی در این جزیره برای کسانی که از مشکلات تنفسی رنج می برند بهتر است . همچنین مردم عادی بعد از کار و تلاش و یا تفریح و گشت گذار کمتر احساس خستگی می کنند و این بخاطر اکسیژن خالص این جزیره می باشد. این جزیره از امن ترین نقاط ایران و جهان محسوب می شود و همچنین سطح امکانات عمومی آن بالا می باشد به همین دلیل گردشگرانی که برای چند روز به این جزیره سفر می کنند تمایل دارند به طور دائمی در این جزیره زندگی کنند.

زندگی در کیش
زندگی در کیش

اگر به ارامش و سکوت علاقه مندید کیش بهترین مکان برایتان می باشد . اگر نسبت به قیمت مسکن و زمین در جزیره کنکاو هستید باسد بدانید همانند نقاط مختلف ایران قیمت مسکن و زمین در نقاط مختلف کیش با هم متفاوت است . قیمت اجاره مسکن در این جزیره نسبت به تهران ارزان تر است و خانه هایی که برای کرایه وجود دارند همگی مبله اند. به دلیل اینکه شرکت اب و برق کیش خصوصی می باشد قیمت آب و برق این جزیره را هیئت مدیره معین می کنند .

برای رفتن به جزیره می توانید از هواپیما ،خودرو شخصی و یا کشتی استفاده کنید . بهترین راه سفر به کیش را بسته به سلیقه انتخاب کنید.

زندگی در کیش
زندگی در کیش

به دلیل اینکه در این جزیره هزینه ی گمرک پرداخت نمی شود. خودرو ها نسبت به دیگر شهر های ایران بسیار ارزان تر اند . و فقط 6 میلیون هزینه ی تعویض پلاک به منطقه ی آزاد از آنها دریافت می شود. کرایه خودرو در کیش نیز مورد استقبال گردشگران قرار دارد و با ارائه مدارم مورد نیاز می توانید در این جزیره خودرو کرایه کنید. لازم به ذکر است که قوانین راهنمایی و رانندگی در این جزیره همانند دیگر نقاط ایران و سختگیرانه تر نیز هست .

زندگی در کیش
زندگی در کیش

به طور کلی آب و هوای  این جزیره خشک و کم باران می باشد. و اکثر بارندگی های کیش در ماه های زمستان اتفاق می افتد. به دلیل رونق صنعت هتلداری در کیش شغل های مربوز به آن مانند هتلداری نیز رونق گرفته اند . اگر در بخش های فنی و ساختمان سازی مهارت دارید برای پیدا کردن شغل در این جزیره راحت تر می باشد.

قیمت کالاها یی مانند میوه و مواد غذایی همچنین خدمات رستوران ها و حمل و نقل نسبت به دیگر شهر ها حدود 5 تا 10 درصد گران تر است . اما قیمت پوشاک و لوازم ارایش ارزان تر می باشد.

زندگی در کیش
زندگی در کیش

این جزیره دارای 11 بازار بین المللی می باشد که شامل بازار ونوس ،  بازار پارس خلیج ، بازار پانیذ ،بازار صفین ، بازار پردیس ، مرکز تجاری کیش ، بازار زیتون ، بازار مرجان ، بازار مروارید ،بازار مریم می باشند.
همچنین معروف ترین جاذبه های دیدنی این شهر شامل ساحل مرجانی جزیره ،نمایشگاه دائمی استاد کیومرث صیاد ،آب انبار سنتی ،کشتی یونانی ،اسکله بزرگ تفریحی کیش ،مساجد ،مجموعه درخت سبز ،پارک دلفین ،باغ پرندگان ،شهر زیر زمینی کاریز ،لاک‌پشت‌های دریایی ،آکواریوم ،گذر هنرمندان ،شهر باستانی حریره ، سافاری کیش می باشند.

زندگی در کیش
زندگی در کیش

دانشگاه های این شهر عموما نظام آموزشی وابسته به دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران دارند . این دانشگاه ها دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته هایی نظیر IT، MBA و حقوق زا با همکاری دانشگاه چند رسانه ای مالزی و دانشگاه موناش استرالیا برگزار می کنند. مدارس ابتدایی ، دبیرستان ها و هنرستان های فراوانی در این جزیره وجود دارد همچنین مهد کودک های پیشرفته ی این جزیره به شما امکان می دهد تا به صورت آن لاین کودک خود را ببینید.

هتل بیجینگ نیوز پلازا

این هتل 22 طبقه دارای 201 اتاق با امکانات و خدمات کامل می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق سوپر 5 ستاره ، سوئیت لوکس تجاری ، سوئیت می باشد. هتل نیوز پلازا دارای 4 رستوران می باشد که غذاهای کنتونی ، سیچوان و غذا های چینی و غربی به مهمانان تور پکن  ارائه می دهند. علاوه بر این مهمانان می توانند از استخر ، مرکز سلامت و اتاق بولینگ هتل استفاده کنند .

[caption id="attachment_26242" align="aligncenter" width="600"] هتل بیجینگ نیوز پلازا هتل بیجینگ نیوز پلازا[/caption] [caption id="attachment_26243" align="aligncenter" width="600"] هتل بیجینگ نیوز پلازا هتل بیجینگ نیوز پلازا[/caption] [caption id="attachment_26246" align="aligncenter" width="600"] هتل بیجینگ نیوز پلازا هتل بیجینگ نیوز پلازا[/caption]

 

هتل سندپایپر در کوالالامپور

همچنین جاذبه های دیدنی همچون منطقه لیتِل ایندیا بریک فیلدز ،معبد بَتو کِیوز، و خیابان مشهور پِتالینگ تیز در نزدیکی هتل قرار دارد بنابر این این هتل برای کسانی که به تفریح و خرید علاقه مندند بسیار مناسب می باشد.

این هتل دارای 103 اتاق با امکانات کامل می باشد . همچنین این هتل دارای رستوران کافی شاپ در بام خود می باشد که با غذاهای لذیذ پذیرای مهمانان تور کوالالامپور  هتل است . علاوه بر این در نزدیکی این هتل رستوران های بسیار معروف با غذاهای بین المللی فراوانی وجود دارد.

[caption id="attachment_26265" align="aligncenter" width="600"]هتل سندپایپر کوالالامپور هتل سندپایپر کوالالامپور[/caption] [caption id="attachment_26264" align="aligncenter" width="600"]هتل سندپایپر کوالالامپور هتل سندپایپر کوالالامپور[/caption] [caption id="attachment_26261" align="aligncenter" width="600"]هتل سندپایپر کوالالامپور هتل سندپایپر کوالالامپور[/caption]