لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

تور گوانجودر نوروز


این شهر در کنار رودخانه مروارید به مرور زمان پیشرفت کرده که در واقع دارای طبیعت زیبا  منحصر به فردی می باشد این جاذبه های گردشگری همه با هم باعث شده مسافران تور گوانجو هر ساله افزایش یابند. لازم به ذکر است قبل از سفر با تور چین نسبت به اخذ ویزا و پاسپورت اقدام کنید.

تور گوانجو نوروز 97
    تور گوانجو نوروز 97

در صورت درخواست ویزای انفرادی 50 دلار به قیمت های فوق اضافه می شود.

خدمات تور گوانجو بهار 97 :

  • بلیط رفت و برگشت با ماهان ایر
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ویزای گروهی
  • لیدر محلی (انگلیسی زبان )
  • گشت شهری همراه با کروز در رودخانه به همراه ناهار
  • بازدید از معبد

نکات مهم :

پرواز و هتل به صورت گارانتی می باشد، هر گونه تغییر و کنسل طبق قوانین هتل و ایرلاین محاسبه می گردد.

کنترول پاسپورت مسافر تاریخ اعتبار و ممنوعیت خروج از کشور به عهده اژانس می باشد

مدارک لازم جهت اخذ ویزا اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، بلیط پرواز ، تمکن بانکی هر نفر مبلغ 10000000 میلیون تومان ، 2 قطعه عکس رنگی .

در صورت آماده نشدن ویزا از طرف سفارت به هر دلیلی بقیه مسافرین موظف به انجام تور می باشند در غیر این صورت هزینه بلیط و هتل طبق قوانین ایرلاین و هتل سوخت می رود .

تور گوانجو عید 97 هتل 5 ستاره

  • تور گوانجو هتل کروان پلازا گوانجو
  • تور گوانجو هتل ییح اوژوانگ
  • تور گوانجو هتل نانیانگ کینگز گیت

تور گوانجو نوروز 97 هتل 4 ستاره

تور گوانجو هتل شی اند هی

تور گوانجو بهار 97 هتل 3 ستاره

تور گوانجو هتل یینگ شانگ گوانجو ریل وی استیشن

قیمت تور گوانجو نوروز 97

قیمت تور شانگهای بسته به تعداد شب های اقامت ، نوع هتل ، و قیمت پرواز متفاوت است. همچنین تورهای ترکیبی نسبت به تور یک شهر گران تر است و بسته به وسیله ی سفر (قطار یا هواپیما)  در بین شهر های چین قیمت ها متغیر است.

آب و هوا در پکن

شهر پکن شهری است با اب و هوای 4 فصل که اختلاف دمای شب و روز در آن زیاد است.  زمستان ها سرد و خشگ پاییز و بهار خنک و تابستان ها بارندگی زیاد است.  در این مطلب توضیحاتی در مورد آب و هوای پکن می دهیم . آب و هوای پکن در بهاردر این فصل تغییرات زیادی در دمای هوا رخ می دهد و گردو غبار بسیار زیاد است. به طوری که گاهی اوقات طوفان شن در این شهر به وجود می آید. فصل بهار در چین در ماه های اسفند تا اردیبهشت ( مارس تا می) می باشد. اگر در فصل بهار با تور چین سفر می کنید باید بدانید درختان شکوفه می دهد و طبیعت بسیار زیبا و چشم نواز است همچنین مردم پکن فستیوال های فراوانی برگزار می کنند.آب و هوای پکن در تابستاندر این فصل ظهر ها بسیار گرم است و دائما شاهد رگبار هستید. این فصل از ماه خرداد تا مرداد( ژوئن تا آگوست) ادامه دارد. در این فصل گردشگران زیادی به پکن سفر می کنند و قیمت هتل ها تا حدودی بالا می رود.

آب و هوای پکن

تفریحات در گوانجو

معروف ترین تفریحات گوانجو

شهر بازی پردیس چیملنگ ، مرکز گلف چیملنگ ،پارک آبی چیملنگ ، سیرک بین المللی چیملنگ، تور کشتی رودخانه مروارید، تالار موسیقی زینگ های ، خانه اپرای گوانجو، منطقه تفریحی چایم لانگ ، موزه هنر عامه گوانگ دانگ، باغ گیاه شناسی جنوب چین، پارک ون هوآ، پارک سافاری زیانگ جیانگ. تور چین

[caption id="attachment_3783" align="aligncenter" width="600"]مکان های تفریحی گوانجو مکان های تفریحی گوانجو[/caption]

نقشه جزیره کیش

جزیره زیبای کیش سالانه پذیرای حدود یک میلیون نفر گردشگر می باشد. و ایرلاین های داخلی متعددی در این جزیره فعالیت می کنند. . . گردشگران معمولا در اولین سفرهای خود به هر شهری نقشه به همراه دارند تا در صورت سردرگمی از آن استفاده کنند . پس بهتر است هنگام سفر به کیش نیز نسبت به تهیه نقشه کیش و یا نصب یکی از نرم افزارهای مکان یابی برای مواقع ضروری اقدام کنید .

نقشه کیش

مراکز خرید در گوانجو

همچنین در شهر گوانجو صدها بازار عمده فروشی دارد که مرکز توضیع کالا در جنوب چین و کل دنیاست. به همین دلیل استان گوانگ چین به مرکز صادرات پارچه، پوشاک، چرم و کالاهای الکترونیکی مشهور است. در پاراگراف بدی معروف ترین مراکز خرید گوانجو را نام می بریم تا مسافران تور گوانجو در سفر به این شهر خرید از آنها را از دست ندهند.

[caption id="attachment_4129" align="aligncenter" width="600"]معروف ترین مراکز خرید گوانجو معروف ترین مراکز خرید در گوانجو[/caption]

مراکز خرید گوانجو

مرکز خرید تیمال، مرکز خرید چاینا پلازا، مراکز خرید خیابان بیجینگلو ، گراندویو مال، تایکو هوی، می فلاور پلازا.