لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

اب و هوا در مالزی

ا ب و هوای مالزی به گونه ای است که در تمام طول سال تغییر چندانی نمی کند.  تابستان ها دمای هوا در روز 34 درجه و در شب 24 درجه می باشد . و رطوبت هوا به 84 درصد می رسد.  به طور کبس دارای آب و هوای گرم و آفتابی می باشد. در این مطلب توضیحاتی در مورد اب و هوای این کشور می پردازیم تا در سفر با تور مالزی بهترین انتخاب را داشته باشید.

مالزی کشوری است که آب و هوایی قابل پیش بینی دارد. از صبح درجه حرارارت تا ظهر 32 درجه بالا می رود و تا بعد از ظهر همین درجه حرارت باقی می ماند. دمای هوا در شب های مالزی تا حدود 23 درجه پایین می آید. و در کل سال این چرخه تغییری نمی کند.

در ماه های آپریل تا اکتبر اب و هوای استوایی مالزی در معرض بادهای باران آور جنوب غربی می باشد.و در ماه های اکتبر تا فوریه معرض بادهای موسمی باران آور جنوب غربی در این زمان ها شدت نور خورشید کاهش می یابد.

[caption id="attachment_5180" align="aligncenter" width="600"]آب و هوای مالزی در تابستان آب و هوای مالزی در تابستان[/caption]

 

در میان کشورهای جهان مالزی رتبه ی 6 را از نظر بارندگی دارد. و اکثر روزهای این کشور بارانی می باشد. اما بارانهای آن طولانی نیست و به سرعت پایان می یابد. لازم به ذکر است که مناطق کوهستانی مالزی دارای اب و هوای خنک تری نسبت به دیگر مناطق آن می باشد.

 

تور چین خرداد ماه ۱۳۹۷

 

[caption id="attachment_980" align="aligncenter" width="600"]تور چین خرداد تور چین خرداد ۱۳۹۷[/caption]

شهر های بزرگ چین پکن ، شانگهای و گوانجو می باشند که هر کدام رمز و راز و جاذبه های خاص خود را دارند می توانید با تور پکن ، تور گوانجو و یا تور شانگهای سفر کنید و اگر تمایل دارید با یک بار سفر شهر های بیشتری را ببینید از تورهای ترکیبی چین استفاده کنید . برای ارزان تر شدن سفر به چین راه های مختلفی پیش روی شما است . می توانید از بلیط چارتز هواپیما چین خرداد استفاده کنید و یا از تورهای لحضه آخری چین خرداد بهره مند شوید. آژانس ما با کیفیت ترین سفر با کمترین هزینه را برای شما فراهم می آورد.

هتل درجه تاریخ قیمت خدمات
marco polo parkside beijing [star-5] خرداد   گشت متنوع با نهار
crowne plaza fudanshanghai [star-5] خرداد   گشت متنوع با نهار
wanda vista beijing [star-5] خرداد   گشت متنوع با نهار
goethe hotel hangzhou [star-5] خرداد   گشت متنوع با نهار

grand trustel puple mountain

[star-5] خرداد   گشت متنوع با نهار
the dragonhotel hangzhou [star-5] خرداد   گشت متنوع با نهار

 

 

بهترین زمان سفر با تور چین

به دلیل وسعت کشور چین تمام فصل ها برای سفر به چین مناسب است . اما اگر برای اولین بار قصد سفر به چین را دارید . فصل بهار و پاییز را به شما پیشنهاد می دهیم . فستیوال هاربین در ماه های بهمن تا اسفند برگزار می شود. و در اسفند ماه منطقه هاینانگ برای سفر مناسب است چرا که اب هوای خنک و مطبوعی دارد. استان Guilin  در ماه اردیبهشت برای سفر و تماشای شکوفه های گیلاس بسیار مناسب است.

 

رستوران ها در شانگهای

در سفر به شهر شانگهای به شما پیشنهاد می دهیم غذاهای چینی را هم امتحان کنید . در شانگهای رستوران های فراوانی وجود دارد که می توان انها را به 4 دسته تقسیم کرد . رستوران با غذاهای حلال و اسلامی ، چایخانه سنتی ،  رستوران های غذاهای دریایی و گیاهی ، رستوران های غربی و رستوران های چینی .

گردشگران تور شانگهای که برای کار و ملاقات به این شهر سفر کرده اند. به انها رستوران های رزروی را پیشنهاد می کنیم. شهر شانگهای غذای محلی مخصوص خود را ندارد. و رستوران های آن دارای تنوع بسیار زیاد از غذاهای چینی است به همین دلیل رستوران های شانگهای معروف است. لازم به ذکر است که طعم و مزه ی اکثر غذاها در شانگهای شیرین است

لیست رستوران ها در شانگهای

معروف ترین تفریحات در گوانجو

پردیس چایم لانگ شهر بازی گوانجو (Chimelong Paradise)

یک شهر بازی بسیار بزرگ می باشد . و انواع وسایل بازی برای رفاه گردشگران تور گوانجو  و مردم گوانجو تعبیه شده است. این شهر بازی که در منطقه Panyu قرار دارد. دارای یک رولرکاستر 10 حلقه ای می باشد که بهترین نمونه در نوع خود می باشد. و دومین و بهترین رولرکاستر آسیا است. در کنار این بازی های ماشینی تفریحات و سرگرمی های دیگری نیز برای خوانواده ها وجود دارد. همانند شعبده بازی، آوازخوانی، حرکات آکروباتیک و رژه ماشین های فانتزی . علاوه بر اینها در محوطه شهر بازی سالن نمایش مخصوص فیلم های چهار بعدی نیز وجود دارد.

[caption id="attachment_11356" align="aligncenter" width="600"]گردش در گوانجو گردش در گوانجو[/caption]

مرکز گلف چایم لانگ (Chimelong Golf Center)

یکی از بزرگترین مراکز گلف دنیا می باشد .افرادی در این مرکز هستند که وظیفه دارند ورزش گلف را به گردشگران آموزش دهند. پس اگر به ورزش گلف علاقه مندید حتما به این مکان رفته و این ورزش را یاد بگیرید. مساحت این زمین گلف 0/12 مایل می باشد. و از معروف ترین جاذبه های گردشگری گوانجو می باشد. این  مجموعه دارای 100 استاندارد بین المللی زمین های با مساحت بالا، زمین های اختصاصی، فایر وی ها می باشد.

[caption id="attachment_11358" align="aligncenter" width="600"]تفریحات گوانجو چین تفریحات گوانجو چین[/caption]

پارک آبی چایم لانگ بزرگترین پارک آبی گوانجو (Chimelong Water Park)

یکی از بهترین پارک های آبی جهان است . و در بین پارک های آبی جهان بیشترین تعداد بازی را دارد. تنوع بازی های این پارک بسیار زیاد است و برای هر سلیقه ای تعبیه شده است. این وسیله ها توسط بهترین طراحان دنیا طراحی شده اند. بسیاری از دستگاه ها در این پارک آبی جوایز متعدد بین المللی را به خود اختصاص داده اند. همچنین این پارک آبی دارای سیستم آب درمانی پیشرفته و اورژانس می باشد تا گردشگران در کنار امنیت بتوانند شادی و هیجان را تجربه کنند. همچنین این مرکز دارای بوفه ها ، کافی شاپ های خوراکی و رستوران ها می باشد .

[caption id="attachment_11359" align="aligncenter" width="600"]تفریحات رایگان گوانجو تفریحات رایگان گوانجو[/caption]

سیرک بین المللی چایم لانگ (Chimelong International Circus)

این سیرک که در سال 2000 افتتاح شده دارای نمایش هایی در سطح جهانی می باشد. از معروف ترین نمایش های این سیرک می توان به One Hand Balance، You are there، نمایش ببرها و اسب ها ،حیوانات درنده در کنار گیاه خواران اشاره کرد. این نمایش ها بینندگانش را به هیجان می آورد . می توانید از خط 3 مترو برای رفتن به این سیرک استفاده کنید.

[caption id="attachment_11360" align="aligncenter" width="600"]معروف ترین تفریحات گوانجو معروف ترین تفریحات گوانجو[/caption]

تور کشتی رودخانه مروارید

این رودخانه بزرگ شامل چهار رودخانه به نام های رودخانه Xi، رودخانه Bei ،رودخانه Luxi و رودخانه Dong  می باشد. در دو طرف رودخانه ی مروارید مراکز خرید ، برج های سر به فلک کشیده در شب با نورانی شدن برج ها  زیبایی رودخانه چندین برابر می شود. گردشگران می توانند با شرکت در تور کشتی کروز شب را در این رودخانه زیبا سپری کنند و مناظر زیبای شهر رنگارنگ را از داخل رودخانه تماشا کنند.

[caption id="attachment_11357" align="aligncenter" width="600"]تفریح در گوانجو تفریح در گوانجو[/caption]

هتل در کوالالامپور

یکی از دقدقه های گردشگران  تور کوالالامپور اقامت در این شهر می باشد در سفر به کوالالامپور با تعداد بسیار زیادی از هتل های مختلف روبرو می شوید از هتل های لوکس 5 ستاره گرفته تا هتل اپارتمان های ارزان قیمت دراین مطلب اطلاعاتی در مورد هتل های کوالالامپور به شما می دهیم.

در سایت لذت سفر ما سعی کرده ایم اکثر هتل های کوالالامپور را با توصیفات کامل از هتل برای گردشگران کوالالامپور شرح دهیم. از امکانات وخدمات گرفته تا موقعیت مکانی و نقشه تا شما گردشگران گرامی پس از مطالعه ی توضیحات هتل ها و با توجه به سلیقه ی خود هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در هر زمانی ما هتل را برای شما رزرو کنیم.

[caption id="attachment_3431" align="aligncenter" width="600"]رزرو هتل کوالالامپور رزرو هتل کوالالامپور[/caption]

بهترین هتل های کوالالامپور

لی مریدین کوالالامپور، کاپری فریزر کوالالامپور، فریزر رزیدنس کوالالامپور، فوراما بوکیت بینتانگ، هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر،ملیا کوالالامپور، پارک‌رویال کوالالامپور، هتل جی تاور، آلوفت کوالالامپور سنترال،هتل لو اپل بوتیک در KLCC .

[caption id="attachment_3430" align="aligncenter" width="600"]قیمت هتل کوالالامپور قیمت هتل کوالالامپور[/caption]