لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

معروف ترین تفریحات در گوانجو

پردیس چایم لانگ شهر بازی گوانجو (Chimelong Paradise)

یک شهر بازی بسیار بزرگ می باشد . و انواع وسایل بازی برای رفاه گردشگران تور گوانجو  و مردم گوانجو تعبیه شده است. این شهر بازی که در منطقه Panyu قرار دارد. دارای یک رولرکاستر 10 حلقه ای می باشد که بهترین نمونه در نوع خود می باشد. و دومین و بهترین رولرکاستر آسیا است. در کنار این بازی های ماشینی تفریحات و سرگرمی های دیگری نیز برای خوانواده ها وجود دارد. همانند شعبده بازی، آوازخوانی، حرکات آکروباتیک و رژه ماشین های فانتزی . علاوه بر اینها در محوطه شهر بازی سالن نمایش مخصوص فیلم های چهار بعدی نیز وجود دارد.

[caption id="attachment_11356" align="aligncenter" width="600"]گردش در گوانجو گردش در گوانجو[/caption]

مرکز گلف چایم لانگ (Chimelong Golf Center)

یکی از بزرگترین مراکز گلف دنیا می باشد .افرادی در این مرکز هستند که وظیفه دارند ورزش گلف را به گردشگران آموزش دهند. پس اگر به ورزش گلف علاقه مندید حتما به این مکان رفته و این ورزش را یاد بگیرید. مساحت این زمین گلف 0/12 مایل می باشد. و از معروف ترین جاذبه های گردشگری گوانجو می باشد. این  مجموعه دارای 100 استاندارد بین المللی زمین های با مساحت بالا، زمین های اختصاصی، فایر وی ها می باشد.

[caption id="attachment_11358" align="aligncenter" width="600"]تفریحات گوانجو چین تفریحات گوانجو چین[/caption]

پارک آبی چایم لانگ بزرگترین پارک آبی گوانجو (Chimelong Water Park)

یکی از بهترین پارک های آبی جهان است . و در بین پارک های آبی جهان بیشترین تعداد بازی را دارد. تنوع بازی های این پارک بسیار زیاد است و برای هر سلیقه ای تعبیه شده است. این وسیله ها توسط بهترین طراحان دنیا طراحی شده اند. بسیاری از دستگاه ها در این پارک آبی جوایز متعدد بین المللی را به خود اختصاص داده اند. همچنین این پارک آبی دارای سیستم آب درمانی پیشرفته و اورژانس می باشد تا گردشگران در کنار امنیت بتوانند شادی و هیجان را تجربه کنند. همچنین این مرکز دارای بوفه ها ، کافی شاپ های خوراکی و رستوران ها می باشد .

[caption id="attachment_11359" align="aligncenter" width="600"]تفریحات رایگان گوانجو تفریحات رایگان گوانجو[/caption]

سیرک بین المللی چایم لانگ (Chimelong International Circus)

این سیرک که در سال 2000 افتتاح شده دارای نمایش هایی در سطح جهانی می باشد. از معروف ترین نمایش های این سیرک می توان به One Hand Balance، You are there، نمایش ببرها و اسب ها ،حیوانات درنده در کنار گیاه خواران اشاره کرد. این نمایش ها بینندگانش را به هیجان می آورد . می توانید از خط 3 مترو برای رفتن به این سیرک استفاده کنید.

[caption id="attachment_11360" align="aligncenter" width="600"]معروف ترین تفریحات گوانجو معروف ترین تفریحات گوانجو[/caption]

تور کشتی رودخانه مروارید

این رودخانه بزرگ شامل چهار رودخانه به نام های رودخانه Xi، رودخانه Bei ،رودخانه Luxi و رودخانه Dong  می باشد. در دو طرف رودخانه ی مروارید مراکز خرید ، برج های سر به فلک کشیده در شب با نورانی شدن برج ها  زیبایی رودخانه چندین برابر می شود. گردشگران می توانند با شرکت در تور کشتی کروز شب را در این رودخانه زیبا سپری کنند و مناظر زیبای شهر رنگارنگ را از داخل رودخانه تماشا کنند.

[caption id="attachment_11357" align="aligncenter" width="600"]تفریح در گوانجو تفریح در گوانجو[/caption]
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.