لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

تفریح در کیش

یکی از فوقالعاده ترین سفر های داخلی سفر به کیش می باشد که همه با این جزیره آشنا هستیم. این جزیره سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این جزیره سرگرمی های متعددی برای رفاه گردشگران تور کیش فراهم شده . در این مطلب معروف ترین تفریحات کیش  را برای گردشگران شرح می دهیم.


جاذبه های مروارید خلیج فارس از سواحل مرجانی گرفته تا مراکز تفریحی و خرید متعدد همه را شگفت زده می سازد . در سال های اخیر به سبب استقبال هموطنان برای سفر به کیش در این جزیره جاذبه های تفریحی متنوعی فراهم شده که گردشگران تور کیش می توانند از آن ها بهره برده و تجربه ای بکر داشته باشند . هر چند که استفاده از برخی تفریحات مستلزم پرداخت هزینه نسبتا زیاد است ولی با این وجود ارزش یکبار تجربه کردن را دارد .

جزیره کیش اولین تم پارک آبی ایران با وسعت تقریبی 5.5 هکتار را در خود جای داده است . پارک آبی اوشن با رایدهای مختلف به یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریحی کیش تبدیل شده است . این جزیره به سبب داشتن آب های زلال و شفاف برای غواصی مناسب است لذا گردشگران با انتخاب این تفریح مهیج می توانند از مرجان ها و دنیای رنگارنگ زیر آب دیدن کنند . برخی از مسافران برای خرید به کیش سفر می کنند لذا گردش در میان مراکز خرید کیش می تواند تفریح مورد علاقه آن ها باشد .

پیست باگی ، بانجی جامپینگ ، بادی مارینا ، پدل برد ، فلای بورد ، گلایدر ، جایروکوپتر ، کیبل اسکی ، پاراسل ، کارتینگ ، جت اسکی ، دوچرخه سواری ، اسکوتر برقی ، اسکوتر زیردریایی ، ماهیگیری ، قایقرانی و شاتل از پرطرفدارترین تفریحات در کیش می باشند که برخی از موارد ذکر شده از جدیدترین تفریحات در ایران به شمار می ایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.