لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

آب و هوا در چین

کشور چین دارای وسعت فراوانی است به همین دلیل تنوع آب و هوایی در این کشور مشاهده می شود در این مطلب در مورد آب و هوای چین به گردشگران  تور چین توضیح می دهیم تا بهترین زمان را به سفر به چین انتخاب کنند.

فصل بهار: در اکثر مناطق چین آب و هوا خنک است و طبیعت زیبا و بهاری وجود دارد.

فصل تابستان: چین در تابستان هوایی گرم و بارانی دارد . که حتی بدون چتر نمی توانید بیرون روید.

فصل پاییز: بهترین زمان برای سفر به چین فصل پاییز است. زیرا دمای هوا مناسب است باران کمتر از تابستان باریده می شود. و همچنین قصر یا موزه ی پکن فقط در ماه سپتامبر باز است.

فصل زمستان:  در فصل زمستان هوا در چین بسیار سرد است بخصوص در استان تبت که با قرار گرفتن در کوهستان ها هوا سرد تر می شود و باد نیز بیشتر می وزد. اگر در زمستان قصد دارید به چین سفر کنید لباس گرم مناسب به همراه خود ببرید.

[caption id="attachment_5160" align="aligncenter" width="600"]آب و هوای چین در فروردین آب و هوای چین در فروردین[/caption]

در فصل های مسافرت به دلیل ورود تعداد زیادی از توریست ها به این کشور فرودگاه ها ،جاذبه های گردشگری و سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور بسیار شلوغ است. که شاید در تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل مشکل پیدا کنید بنابر این در فصل های پر مسافرت از قبل برنامه ریزی کنید. لازم به ذکر است سفر به چین در این فصل ها هزینه ی بالاتری نیز برای شما خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.