لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

دیدنی های شهر لنکاوی که گردشگران را مجذوب می کند

پل هوایی لنکاوی

به مسافران تور لنکاوی پیشنهاد می کنیم در سفر به این جزیره زیبا حتما از پل هوایی جذاب آن عبور کنند و این تفریح هیجان انگیز را از دست ندهند در واقع پل لنکاوی پل عابر پیاده ای است به ارتفاع 700 متر بالاتر از سطح دریا و طول 125 متر که از ان بالا طبیعت زیبای مالزی مانند آبشارها و جزایر کوچک اطراف مالزی را تماشا کرد. اطراف این پل فنس کشی شده و قسمتی نیز برای استراحت توریستها تعبیه شده .

[caption id="attachment_6568" align="aligncenter" width="600"]دیدنی های لنکاوی که گردشگران را مجذوب می کند دیدنی های لنکاوی که گردشگران را مجذوب می کند[/caption]


۲ داتاران لانگ (میدان عقاب)

نام دیگر داتاران لانگ میدان عقاب است که در واقع مجسمه ی یک عقاب در حال پرواز می باشد . که در نزدیکی آن مراکز خرید و رستوران های کوآ جتی، جتی پوینت مال و تامان لاگندا دالام لانکاوی است. این میدان دارای اب نماهای کوچک ، مسیر های پیاده روی و برای تماشای قایق ها در کنار دریا جای بسیار مناسبی می باشد.

[caption id="attachment_6566" align="aligncenter" width="600"]دیدنی های لنکاوی دیدنی های لنکاوی[/caption]

۳ تله کابین لنکاوی

به وسیله ی تله کابین لنکاوی می توانید در عرض 15 دقیقه به بالای کوه مات سینکانگ برسید که در آنجا نمای زیبایی از جنگل ها آبشارها سواحل و جزایر کوچک لنکاوی قابل مشاهده است. همچنین هر چه ارتفاع بیشتر می شود هوا سردتر خواهد شد پس همراه خود ژاکت ببرید . مبدا شما روستای اورینتال می باشد و در طول مسیر نیر سکوهای استراحت برای گردشگران تعبیه شده است. بعد از رسیدن به مقصد می توانید از فروشگاه های موجود خرید کنید یا در رستوران ها غذایی بخورید.

[caption id="attachment_6563" align="aligncenter" width="600"]دیدنی های جزیره لنکاوی دیدنی های جزیره لنکاوی[/caption]

۴ دنیای زیر آب

در شهر پانتای سنانگ که شهری ساحلی است قرار دارد. در واقع در یک تونل 15 متری در زیر آب پیاده می روید که می توانید از نزدیک جانوران دریایی مانند کوسه ها سفره ماهی ها و لاک پشتها را ببینید . لازم به ذکر است که بیشتر از 500 گونه ی جانوری در آن زندگی می کنند که فک ها، پنگوئن های راک هوپر، اسب دریایی، فلامینگوها و اردک ماندارین  هم جزو انهاست. در نزدیکی دنیای زیر آب مراکز خرید زون شاپینگ پارادایس و کوکو والی واقع شده اند.

[caption id="attachment_6562" align="aligncenter" width="600"]مکان های دیدنی لنکاوی مکان های دیدنی لنکاوی[/caption]


۵ گونونگ رایا

بلند ترین کوه لنکاوی با ارتفاع 881 متر بالاتر از سطح دریاست . مردم محلی معتقدند که در گذشته محل زندگی مات رایا غول بزرگی بوده است که این کوه را نفرین کرده است. این منطقه دارای جنگل های انبوه گرمسیری و انواع حیوات مانند میمون درختی، روباه پرنده، میمون های ماکائو، سنجاب، قوش، در اینجا زندگی می کنند. گونونگ رایا بهترین مکان برای کوه نوردی می باشد. البته بهتر است اگر تازه کار هستید همراه خود راهنما ببرید.

[caption id="attachment_6567" align="aligncenter" width="600"]دیدنی های لنکاوی که گردشگران را مجذوب می کنددیدنی های لنکاوی که گردشگران را مجذوب می کند دیدنی های لنکاوی که گردشگران را مجذوب می کند[/caption]


۶ پارک حیات وحش و بهشت پرندگان لنکاوی

این پارک را به کسانی که به حیوانات وپرندگان علاقه مندند پیشنهاد می کنیم . در این پارک 2500 پرنده از 150 نوع زندگی می کنند. مانند قناری، اردک، طوطی، جغدو ... همچنین دارای آبشار مصنوعی بسیار زیبایی هست می توانید از نزدیک به حیواناتی مانند ه راکون ها، کروکودیل ها، پلیکان ها و هورن بیل ها  غذا بدهید.

[caption id="attachment_6565" align="aligncenter" width="600"]دیدنی های لنکاوی مالزی دیدنی های لنکاوی مالزی[/caption]
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.