لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

تور چین مهر ماه 97

 

[caption id="attachment_27346" align="aligncenter" width="600"]تور چین مهر ماه 97 تور چین مهر ماه 97[/caption]

از مهم ترین جاذبه های گردشگری در این کشور که زبان زد مردم دنیاست می توان به دیوار بزرگ چین ، کاخ پوتالا ، شهر ممنوعه ، بندر ویکتوریا ، ارتش تراکوتا ، رودخانه ی لی ، کوه هوانگ ، بودای غول پیکر لشان ، غار موگای ، افق مرئی پودونگ و هزاران جاذبه ی دیگر اشاره کرد . همچنین در شهر های بزرگ چین می توانید در هتل های  مدرن و شیک اقامت کنید و از مراکز خرید و خیابان های خرید آن انواع اجناس را تهیه کنید . تفریحات در چین نیز بسیار پر هیجان مدرن و ماجراجویانه می باشد. در سفر به این کشور زیبا می توانید از تور یک شهر مانند تور پکن یا تور شانگهای و ... استفاده کنید و برای تماشای شهر های چین بهتر است از تورهای ترکیبی مانند تور پکن شانگهای و یا تور پکن شانگهای گوانجو استفاده کنید.

قیمت تور چین مهر ماه 97 : قیمت تور چین به قیمت بلیط هواپیما ، تعداد شبهای اقامت ، درجه هتل ، خدمات تور و ... بستگی دارد . همچنین قیمت تورهای ترکیبی گران تر از تور یک شهر می باشد.

خدمات تور چین : تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ویزای گروهی، ترانسفر فرودگاهی ،ترانسفر گشتی، صبحانه بوفه، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت و ....

آب و هوای چین پاییز: به دلیل پهناور بودن کشور چین در نقاط مختلف دارای آب و هوای مختلفی می باشد. به طور کلی در فصل پاییز دارای آب و هوای خنک و بارانی می باشد .

قیمت تور چین پاییز 97

هتل درجه تاریخ قیمت خدمات
marco polo parkside beijing [star-5] تیر تماس بگیرید گشت متنوع با نهار
crowne plaza fudanshanghai [star-5] تیر تماس بگیرید گشت متنوع با نهار
wanda vista beijing [star-5] تیر تماس بگیرید گشت متنوع با نهار
goethe hotel hangzhou [star-5] تیر تماس بگیرید گشت متنوع با نهار

grand trustel puple mountain

[star-5] تیر تماس بگیرید گشت متنوع با نهار
the dragonhotel hangzhou [star-5] تیر تماس بگیرید گشت متنوع با نهار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.