لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

لذت سفر

تور شانگهای مهر ماه 97

یکی از توریستی ترین شهر های چین که در دنیا معروف است شانگهای می باشد . این شهر زیبا دارای آسمان خراش های سر به فلک کشیده ، هتل های چند ستاره ، مراکز خرید شیک و مدرن و آثار باستانی ارزشمند می باشد .تور شانگهای مهر ماه 97  را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که شانگهای تلفیقی از سنت و مدرنیته را به نمایش می گذارد.

رودخانه یانگ تسه در شهر شانگهای ، مانند روبانی است که  مناظر زیبا و ساختمان های تاریخی  را در طول رودخانه به هم وصل می کند و به گردشگران  هم فرهنگ مدرن و هم میراث تاریخی شهر شانگهای را نمایش می دهد.

[caption id="attachment_27616" align="aligncenter" width="600"]تور شانگهای مهر ماه 97 تور شانگهای مهر ماه 97[/caption]

 رودخانه یانگ تسه در شانگهای علاوه بر چشم اندازهای منحصر به فرد که در منطقه وجود دارد، شب هنگام زیبایی این رودخانه دوچندان می شود .  برج های وساختمان ها  اطرف رودخانه که با نورهای نئون آراسته شده است و در دو طرف رودخانه رنگین کمان زیبایی را ایجاد می کند.

قیمت تور شانگهای مهر ماه 97 : قیمت تور شانگهای به قیمت بلیط هواپیما ، تعداد شبهای اقامت ، درجه هتل ، خدمات تور و ... بستگی دارد.

خدمات تور شانگهای : خدمات  شامل تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ویزای گروهی، ترانسفر فرودگاهی ،ترانسفر گشتی، صبحانه بوفه، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت می باشد.

آب و هوای شانگهای پاییز : این شهر در فصل های مختلف آب و هوای مختلفی دارد. پاییز بهترین فصل سفر به شانگهای می باشد چرا که آب و هوا نه زیاد گرم است و نه زیاد مرطوب .

تور شانگهای مهر ماه 97

اطلاعات هتل درجه مدت اقامت قیمت پرواز
crowne plaza fudan shanghai [star-5] ۸شب تماس بگیرید ماهان
crowne plaza fudanshanghai [star-5] ۸شب تماس بگیرید ماهان
regal international east asia [star-5] ۸شب تماس بگیرید ماهان
grand mercure century park [star-5] ۸شب تماس بگیرید ماهان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.